Wciskanie ciemnoty, czyli gwóźdź do trumny?

Paweł Wodniak  |   Publicystyka  |   16 września 2011 21:48
Udostępnij

Dlaczego Ruch wciska swoim kioskarzom i klientom ciemnotę? Tzn. konkretnie ciemne kolory kiosków, którymi zarządza? Na całym świecie wiadomo, że oko ludzkie woli ciekawe, wesołe kolory i te stanowią jeden z podstawowych elementów reklamy.

Kioski w Oświęcimiu pomalowano na ciemny, przygnębiający, grafitowy kolor. Taka kolorystyka nie robi dobrego wrażenia. Denerwuje klientów i kioskarzy. Chyba, że na pomysł takiej kolorystyki wpadł wizjoner, który upatruje upadku Ruchu i chciał stworzyć coś na kształt trumny, do której będzie można wbić ostatni gwóźdź.

Komentarz dotyczy tekstu „Ktoś upadł na głowę robiąc z kiosków Ruchu trumny”.

Najnowsze realizacje wideo