polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Natomiast pracownicy tej placówki nadal obsługują klientów w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach zasiłkowych.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
– Oddziale ZUS w Chrzanowie
– ZUS Inspektorat w Olkuszu
– ZUS Inspektorat w Suchej Beskidzkiej
– ZUS Inspektorat w Wadowicach
„Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym” – mówi Anna Szaniawska, regionalna rzecznik prasowy ZUS województwa małopolskiego.
Można umówić się również na wideorozmowę z pracownikiem, czyli e-wizytę. Więcej informacji zus.pl/e-wizyta.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Dostępny jest również dodatkowy numer telefonu 33 844 59 71 wew. 202 w placówce.
„Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym” – tłumaczy Anna Szaniawska.