polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Dziewięciokilometrowy odcinek ma połączyć Oświęcim z bielsko-mysłowickim odcinkiem drogi ekspresowej S1. Pobiegnie przez Pławy, przetnie ulice Ostatni Etap i Legionów przy klasztorze karmelitanek. Trakt ma przebiegać nowym mostem na Kamieniec, dalej w okolice ogródków działkowych w Zaborzu i za Castoramą włączy się do drogi krajowej nr 44.
Na opisywaną drogę obwodową i trzeci most w grodzie nad Sołą mieszkańcy czekają od wielu lat. Inwestycja przez długi czas stała pod znakiem zapytania. Powstawały jej kolejne warianty, a perturbacje były w dużej mierze związane z faktem, że obwodnica ma przebiegać w pobliżu Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau.
Dzisiaj rano w Oświęcimiu Tomasz Pałasiński, dyrektor krakowskiego oddziału generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w towarzystwie oficjeli nacisnął na klawiaturze komputera przycisk i uruchomił tym samym procedurę zamówienia o nazwie „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania „Budowa drogi S1 Kosztowy – Bielsko – Biała. Odcinek IV Obwodnica Oświęcimia (DK 44 klasy GP)”.
Obwodnica i trzeci most w Oświęcimiu. Fakt czy kiełbasa wyborcza?
Brawo PiS! Na Was zawsze można polegać.
Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.
Więcej informacji w regulaminie komentarzy.