Zapłaciła za telefon. Paczki nie dostała

Paweł Wodniak  |   Fakty  |   13 lipca 2016 15:36
Udostępnij

Ponad dwa tysiące złotych straciła kobieta, która chciała kupić telefon od dostawcy internetowego. Inna klientka poniosła straty w wysokości 140 złotych.

Mieszkanka Broszkowic wypatrzyła iPhone’a na aukcji internetowej. Wybrała opcję przedpłaty i na konto kontrahenta wpłaciła 2.200 złotych. Potem czekała na przesyłkę. Gdy się jednak nie doczekała, zgłosiła policji oszustwo.

Podobnie było z oświęcimianką. Ta postanowiła na portalu aukcyjnym kupić kurtkę za 140 złotych. Ona także nie dostała zamówionego towaru i postanowiła powiadomić o wszystkim organy ścigania.

Obie panie mają szansę odzyskać pieniądze, dzięki ubezpieczeniu transakcji przez portal aukcyjny.

Komentarze
  • 13 lipca 2016 22:50

    obserwator

    Niech ich oszusci ucza rozumu. Szkoda bylo dolozyc 5 zl na przesylke pobraniowa. Haha

  • 14 lipca 2016 12:17

    Emerytka

    Niezgłębiona jest ludzka – powiedzmy – naiwność!


Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.

Więcej informacji w regulaminie komentarzy.