Zmiany w inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Redakcja eFO  |   Fakty  |   15 kwietnia 2021 14:41
Udostępnij

Od 15 kwietnia do odwołania niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu.

Natomiast pracownicy tej placówki nadal obsługują klientów w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach zasiłkowych.

Zmiany są wprowadzone w związku z sytuacją epidemiczną

Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

Oddziale ZUS w Chrzanowie

ZUS Inspektorat w Olkuszu

ZUS Inspektorat w Suchej Beskidzkiej

ZUS Inspektorat w Wadowicach

„Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym” – mówi Anna Szaniawska, regionalna rzecznik prasowy ZUS województwa małopolskiego.

Można umówić się również na wideorozmowę z pracownikiem, czyli e-wizytę. Więcej informacji zus.pl/e-wizyta.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Dostępny jest również dodatkowy numer telefonu 33 844 59 71 wew. 202 w placówce.

„Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym” – tłumaczy Anna Szaniawska.

 

Oświęcim_21-04-15_2
 

 

 

Najnowsze realizacje wideo