polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Bartek uważany jest za jeden z najciekawszych głosów 2019 roku w Polsce, porównywanego do Toma Waitsa.
Sosnowski, one man band, songwriter i doświadczony gitarzysta, znany ze swojego charakterystycznego, zachrypniętego wokalu. Jego utwory, takie jak na przykład Deszcz, nie tylko zdobyły uznanie wielu dziennikarzy muzycznych, ale także podbiły serca wielu słuchaczy, wskakując na dobre pozycje na polskich listach przebojów. Jest jednym z niewielu artystów w Polsce, którym udaje się przemycać muzykę bluesową do meanstreamu.
„Moje piosenki to lek na wszystko z czym sobie w życiu nie radzę. Czasem chce się coś po prostu wykrzyczeć. Niezależnie od tego, czy to ból, czy radość” – mówi o swojej muzyce Bartek. To zdobywca ważnych polskich nagród muzycznych: wyróżnienia na Mateuszach Trójki, ”Szczoty” na Offensywie De Luxe, a także Grand Prix na Suwałki Blues Festival, który miał zaszczyt otworzyć, grając przed Correy Harrisem. Jest także polskim reprezentantem na European Blues Challange 2020 w Holandii. Występował m.in. na Męskim Graniu, Enea Spring Break, festiwalu ZEW się budzi czy Blues Maratonie.
„Moje piosenki to lek na wszystko z czym sobie w życiu nie radzę. Czasem chce się coś po prostu wykrzyczeć. Niezależnie od tego, czy to ból, czy radość” – mówi o swojej muzyce Bartek.
To zdobywca ważnych polskich nagród muzycznych: wyróżnienia na Mateuszach Trójki, ”Szczoty” na Offensywie De Luxe, a także Grand Prix na Suwałki Blues Festival, który miał zaszczyt otworzyć, grając przed Correy Harrisem. Jest także polskim reprezentantem na European Blues Challange 2020 w Holandii. Występował m.in. na Męskim Graniu, Enea Spring Break, festiwalu ZEW się budzi czy Blues Maratonie.
Recenzje:
„Sosnowski słyszy i czuje więcej. I potrafi się tym dzielić za pomocą swojego wyjątkowego głosu. GŁOSU. Przypomina trochę dwudziestoletniego Toma Waitsa. Jest scenicznym demonem” – Piotr Metz, Dyrektor Muzyczny Trójki – Polskie Radio „Trzy akordy i prawda – tak Harlan Howard opisał istotę sukcesu w muzyce country w latach ’50. Muzyka Sosnowskiego odzwierciedla to stwierdzenie w XXI wieku na znacznie szerszą skalę – uniwersalna, łącząca muzykę rootsową, amerykańską, bluesa i rocka. A prawda, którą manifestuje, jest zawsze aktualna” – Jan Chojnacki, Trójka – Polskie Radio „Wystarczy, że wychodzi na scenę i publika natychmiast go kupuje – naturalny, pewny siebie, spokojny. Jemu się po prostu wierzy” – Marcin Staniszewski, Estrada i Studio „Pamiętam, że kiedy pierwszy raz usłyszałem Sosnowskiego, mieszały się we mnie dwa uczucia: podziw i zaskoczenie. Podziw, bo to muzyka świeża i bardzo różna od tego, co wokół można usłyszeć. Zaskoczenie – to u nas w Polsce tak grają? Sosnowski to artysta samowystarczalny. Nie uznaje stylistycznych szufladek. Miesza się tam blues, country i folk. Zresztą nie ma sensu dociekać, jaki to muzyczny styl. Lepiej cieszyć się słuchając szczerej, prawdziwej wypowiedzi gościa, który chce nam o czymś opowiedzieć” – Robert Trusiak, Twój Blues „To fenomenalny one man band z siłą przekazu równą wielu zelektryfikowanym kapelom. Jego gitary akustyczne są w swoim brzmieniu bardzo rootsowe, brzmią jakby miały co najmniej sto lat i zostały sprowadzone z muzeum kultury Delty Mississippi” – Maciej Warda, Top Guitar
„Sosnowski słyszy i czuje więcej. I potrafi się tym dzielić za pomocą swojego wyjątkowego głosu. GŁOSU. Przypomina trochę dwudziestoletniego Toma Waitsa. Jest scenicznym demonem” – Piotr Metz, Dyrektor Muzyczny Trójki – Polskie Radio
„Trzy akordy i prawda – tak Harlan Howard opisał istotę sukcesu w muzyce country w latach ’50. Muzyka Sosnowskiego odzwierciedla to stwierdzenie w XXI wieku na znacznie szerszą skalę – uniwersalna, łącząca muzykę rootsową, amerykańską, bluesa i rocka. A prawda, którą manifestuje, jest zawsze aktualna” – Jan Chojnacki, Trójka – Polskie Radio
„Wystarczy, że wychodzi na scenę i publika natychmiast go kupuje – naturalny, pewny siebie, spokojny. Jemu się po prostu wierzy” – Marcin Staniszewski, Estrada i Studio
„Pamiętam, że kiedy pierwszy raz usłyszałem Sosnowskiego, mieszały się we mnie dwa uczucia: podziw i zaskoczenie. Podziw, bo to muzyka świeża i bardzo różna od tego, co wokół można usłyszeć. Zaskoczenie – to u nas w Polsce tak grają? Sosnowski to artysta samowystarczalny. Nie uznaje stylistycznych szufladek. Miesza się tam blues, country i folk. Zresztą nie ma sensu dociekać, jaki to muzyczny styl. Lepiej cieszyć się słuchając szczerej, prawdziwej wypowiedzi gościa, który chce nam o czymś opowiedzieć” – Robert Trusiak, Twój Blues
„To fenomenalny one man band z siłą przekazu równą wielu zelektryfikowanym kapelom. Jego gitary akustyczne są w swoim brzmieniu bardzo rootsowe, brzmią jakby miały co najmniej sto lat i zostały sprowadzone z muzeum kultury Delty Mississippi” – Maciej Warda, Top Guitar