polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Kęczanin Artur Oleksy zwyciężył w konkursie na logotyp promocyjny swojego miasta. Grafice towarzyszy hasło Kęty na całe życie.
Minęło blisko trzy miesiące, zanim wyłoniono najlepszy projekt. Do pierwszej fazy konkursu zgłoszono 22 logotypy, jednak według Tomasza Bąka, burmistrza Kęt, ostatecznie żaden z nich nie spełniał kryteriów. Mimo to wyłoniono trzy znaki, które wzbudziły największe zainteresowanie jury.
Do gustu komisji konkursowej najbardziej przypadło logo Artura Oleksego, które po drobnych poprawkach zostało logotypem Kęt.
– Jestem kęcianinem i utożsamiam się z moim miastem. Cieszy mnie, że stworzony przeze mnie logotyp będzie znakiem rozpoznawczym mojej małej ojczyzny. Zdaję sobie jednocześnie sprawę z odpowiedzialności, jaka na mnie ciąży. Będzie on w końcu towarzyszył Kętom przez wiele lat – mówi Artur Oleksy, zwycięzca konkursu.
logotyp powstał 2 m-ce temu i wtedy o nim już pisały media, gratuluję szybkości ! 😆
Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.
Więcej informacji w regulaminie komentarzy.