Puchar Muszkieterów, czyli sięgaj po marzenia

Do końca kwietnia można zgłaszać drużyny do Pucharu Muszkieterów. Finały odbędą się 7 czerwca przy okazji „Charytatywnego Meczu Gwiazd” Polski z Francją na Stadionie Miejskim w Łodzi.
W „Mieście Włókniarek” wystąpią polskie i francuskie legendy futbolu. Przed wielkim meczem rozegrane zostaną finały (6-7 czerwca) Pucharu Muszkieterów. Intermarché i Bricomarché prowadzą nabór do tych zawodów. Drużyny mogą zgłaszać się do 30 kwietnia. By sięgnąć po marzenia, wystarczy nagrać ciekawy filmik. Ambasadorem akcji jest Grzegorz Krychowiak. Szczegóły na stronie https://druzynamarzen.com.pl/.
Dziewczęta i chłopcy z roczników 2012 i 2013 mają przed sobą niepowtarzalną okazję, by w duchu fair-play dać z siebie 100 procent podczas czerwcowych rozgrywek w Łodzi. Spośród zgłoszeń (do 30 kwietnia) jury wybierze 16 drużyn na podstawie przesłanych filmików zgłoszeniowych. Dzięki głosom internautów, połowa z nich weźmie udział w rozgrywkach (6-7 czerwca), które poprzedzą „Charytatywny Mecz Gwiazd”.
„Pasja, współdziałanie i duch fair-play są w Grupie Muszkieterów niezwykle ważne. Właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, którzy ją tworzą, chętnie angażują się w życie lokalnej społeczności. W ramach projektu “Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń. Puchar Muszkieterów” dajemy szansę lokalnym klubom, by mogły sięgnąć po marzenia. Każdej drużynie, która przejdzie do finałowego etapu zapewniamy nocleg w dniu poprzedzającym mecz, wyżywienie i sfinansujemy koszty dojazdu. W tych dniach będą się liczyły tylko piłkarskie emocje i świetna zabawa” – mówi Bartłomiej Tarłowski, koordynator Pucharu Muszkieterów.
Na Stadionie Miejskim w Łodzi uczestnicy Pucharu Muszkieterów będą mieli okazję zobaczyć w akcji min: Grzegorza Krychowiaka, Kamila Glika, Jacka Krzynówka. Po drugiej stronie boiska pojawią się Eden Hazard, Robert Pires, czy Christian Karembeu. W wydarzeniu wezmą także udział influencerzy, aktorzy, muzycy, komicy.
„Wspieramy młodych sportowców i chcemy dać im szansę na coś więcej niż tylko obejrzenie meczu z trybun. Prawdziwe piłkarskie emocje jakie my, zawodnicy, odczuwamy podczas meczu to coś niepowtarzalnego. To trzeba przeżyć. Najlepiej ze zgraną drużyną, która rozwija się, ale też czerpie frajdę ze wspólnych treningów” – dodaje Grzegorz Krychowiak, ambasador projektu Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń.
Do wzięcia udziału w projekcie organizatorzy zapraszają drużyny sportowe z całego kraju – męskie, żeńskie oraz mieszane z roczników 2012 i 2013 liczące 7-10 osób. Aby się zgłosić, trener, rodzic lub opiekun powinien wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie projektu i umieścić w nim link do filmu zgłoszeniowego umieszczonego w social mediach.
W filmiku należy pokazać, dlaczego to właśnie zgłaszana drużyna jest Drużyną Marzeń. Oceniana jest kreatywność i zaangażowanie danej ekipy w przygotowanie zadania konkursowego. Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin znajdują się na stronie https://druzynamarzen.com.pl/
