polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Ze względu na długość odcinka, konieczne było wprowadzenie wypłaszczeń. Fot. Paweł Wodniak
Chodzi konkretnie o fragment pomiędzy głównym wejściem na dworzec, a wejściem do przejścia podziemnego.
„Wydaje się, że nie jest to do końca zrobione zgodnie ze sztuką budowlaną. ten spad jest dziwnie wyprofilowany i dodatkowo krzywy” – przekazał nam czytelnik.
Jego uwagi przedstawiliśmy spółce PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK). Spytaliśmy czy widoczna na zdjęciach nierówność jest zamierzona i czemuś służy, czy też powstała podczas eksploatacji wskutek nieprawidłowej budowy tego fragmentu chodnika?
„Nawierzchnia peronu pomiędzy wyjściem z przejścia podziemnego a peronem nr 1 na stacji Oświęcim jest wykonana zgodnie z projektem. Spadek jest konieczny do pokonania różnicy wysokości na tym odcinku chodnika. Ze względu na długość odcinka, konieczne było wprowadzenie wypłaszczeń” – poinformowała nas Dorota Szalacha, z biura prasowego PKP PLK.