KĘTY. Zmiany w urzędzie gminy

Kamil Szyjka  |   Fakty  |   24 lipca 2011 07:30
Udostępnij

W urzędzie gminy w Kętach zlikwidowano stanowiska kierowników referatów oraz zastępców kierowników wydziałów. Utworzono również wydział zarządzania kryzysowego. Wszystko w celu usprawnienia działania urzędu.

Obecnie wydziałami kierują jednoosobowi dyrektorzy, dzięki czemu zwiększyła się ich odpowiedzialność za realizację działań jednostek, którymi przewodniczą.

Nowo utworzony wydział zarządzania kryzysowego realizuje zadania z zakresu obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej i przed skutkami kataklizmów. Powstało również stanowisko do spraw zamówień publicznych, które wzmocniło kontrolę nad wydawaniem pieniędzy gminy.

– Wprowadzenie nowego regulaminu organizacyjnego ma na celu usprawnienie pracy urzędu. Żaden pracownik nie straci zatrudnienia w wyniku zmian. Obecny schemat organizacyjny traktuję jako docelowy, aczkolwiek może i powinien ulegać zmianom usprawniającym jakość realizowanych zadań przez gminę – mówi Tomasz Bąk, burmistrz Kęt.

Najnowsze realizacje wideo

.
Kalendarium
Reklama
. . . . . . . . . . . . . . .