Awantura na Facebooku po zadymie na dniach gminy

Paweł Wodniak  |   Fakty  |   30 czerwca 2015 16:41
Udostępnij

– Pozdrawiamy pseudo policjantów, którzy w Osieku gazowali przypadkowych ludzi, pałowali kogo popadnie i zarobili kilkanaście tysięcy złotych ładując ludzi do kabaryn i wręczając mandaty po 500 złotych – można przeczytać na profilu Spotted: Oświęcim na Facebooku.

Na Dniach Osieka doszło do incydentu, z którym nie poradziła sobie ochrona imprezy. Były tam osoby, które rozpoczęły bójkę. Prawdopodobnie pijane. Wezwano policję. Radiowozy przyjechały z Zatora, gdzie mundurowi zabezpieczali miasto w związku z masową imprezą. I właśnie do działań policji internauci mają najwięcej, delikatnie mówiąc, uwag.

– Niektórzy zawodnicy MMA po walce wyglądają lepiej, niż ludzie po tym festynie – ocenia jeden z piszących.

– Mam zdjęcia z sobotniego pobicia – zapewnia inny. – Nic nie zrobiłem a zostałem zatrzymany.

– Rozumiem, że szedłeś sobie spokojnie ulicą i nagle zza krzaków wyłoniła się grupa policjantów i zaczęli cie pałować – kpi kolejny internauta.

– To, co wczoraj pokazała ta milicja, to można nazwać tylko i wyłącznie bydłem. Dzwoniłem na 997, że pobili gościa o kulach. Kazał mi przyjść w poniedziałek i złożyć skargę, a teraz słuchać poleceń – czytamy w kolejnym wpisie. Jego autor zapewnia, że obciążające policję filmiki dotrą „w odpowiednie miejsce”.

Pojawiły się również poważne zarzuty w stosunku do interweniujących policjantów.

– Wywieźli mnie do lasu, kopali i pałowali na ziemi skutego. Kto został pobity, a jeszcze się nie zgłosił na obdukcję, zapraszam na SOR (szpitalny oddział ratunkowy – przyp. red.), jest nas już 30. Będą nagrania i grupowa skarga – pisze mężczyzna o typowo osieckim nazwisku.

– Siedź (…) w domu, jak nie umiesz się bawić, że trzeba cię pałować – ripostuje „fejsbukowicz”.

– Nie wiesz, jak było, nie widziałeś, a osądzasz. Dla was ludzi, jak policja broni obywatela, to są bandytami, a jak ich niema to oskarżacie o brak interwencji. Zawsze wam będzie źle, bo nie umiecie się zachować, bawić, a tylko nadużywać alkoholu prochów, a potem wszczynać burdy – zżyma się internauta.
– Jeśli dostałeś pałką, to musiałeś podejść, bo raczej nie biegali za kimś specjalnie – informuje kolejny uczestnik zabawy.

– Na pewno nie można na cała dwudniową imprezę patrzeć przez pryzmat kilku osób, które wywołały to zajście. Dni Osieka były bardzo udane i zdecydowana większość ludzi bawiła się całymi rodzinami – mówi aspirant sztabowy Małgorzata Jurecka z Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu. Zapewnia, że przedstawi nam dokładny przebieg zdarzeń, gdy tylko porozmawia z dowódcami zabezpieczenia weekendowych imprez masowych

– Jeśli ktoś narusza ład i porządek publiczny, to musi się liczyć z tym, że policjanci mogą użyć środków przymusu bezpośredniego, którymi dysponują – siły, gazu, pałki – dodaje policjantka.

Pyta retorycznie, jakie mogłyby być skutki bójki, gdyby policja nie interweniowała.

W czasie działań funkcjonariusze zatrzymali dwie osoby, które usłyszą zarzut znieważenia interweniujących policjantów. 19 osób dostało mandaty za zakłócenie ładu i porządku lub spożywanie alkoholu w niedozwolonych miejscach. Wobec kolejnej piątki skierowali wnioski o ukaranie do Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.

Do sprawy wrócimy.

Najnowsze realizacje wideo

Komentarze
  • 30 czerwca 2015 15:06

    Zbulwersowana

    Jak działa Polska policja każdy wie… Najlepsze jest to, że gdyby policja faktycznie była czysta i tylko ujarzmiła bandytów już by trąbili na prawo i lewo jak przestępczość zwalczają, a tu tylko marny artykuł na temat afery na facebook-u. No tak sprawę trzeba zamieść pod dywan – CHAMSTWO W PAŃSTWIE !!!

  • 30 czerwca 2015 17:26

    Karoll

    Jak działa Polska policja każdy wie… Najlepsze jest to, że gdyby policja faktycznie była czysta i tylko ujarzmiła bandytów już by trąbili na prawo i lewo jak przestępczość zwalczają, a tu tylko marny artykuł na temat afery na facebook-u. No tak sprawę trzeba zamieść pod dywan – CHAMSTWO W PAŃSTWIE !!!

    O co Ci chodzi? Przecież to nie policja napisała. Poza tym, napisali, ze wrócą do tematu…. Może jeszcze się policja nie ustosunkowała do zdarzenia?

  • 30 czerwca 2015 17:31

    krzysiek

    jakie miasteczko taka impreza

  • 30 czerwca 2015 17:55

    Majkaa

    jakie miasteczko taka impreza

    To jest wioska 🙂

  • 30 czerwca 2015 17:58

    Hahaha

    jakie miasteczko taka impreza

    A gdzieś Ty, biedaku zawędrował, do jakiego miasteczka? Do Pacanowa czy Berdyczowa?

  • 30 czerwca 2015 18:04

    kris

    Pewnie sciagneli jakis mlodych kraweznikow z prewencji co sie jeszcze ucza interweniowac,a pani rzecznik niech nie pisze takich bzdor ze policjanci moga uzyc srodkow przymusu bezposredniego,bo to co zrobili ci pseudo policjanci to jest karalne za przekroczenie uprawnien,ale oczywiscie wyjda na czysto bo to „stroze prawa”

  • 30 czerwca 2015 18:51

    Trep

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

  • 30 czerwca 2015 18:53

    sss

    typowo osieckie nazwisko? Kolejny popis pana Wodniaka! Brawo. Kto był, ten wie jak wyglądała interwencja policji, nie jest to pierwszy raz kiedy oświęcimscy mundurowi nie panują nad emocjami!

  • 30 czerwca 2015 19:25

    lost mind

    tak się właśnie bawi łosiek 😀

  • 30 czerwca 2015 19:44

    zbychu

    I bardzo dobrze. Wpadli zrobili porządek na wiosce. Wszyscy biedni i poszkodowani. Gdyby nic sie nie dzialo to by policja nie przyjechala.

  • 30 czerwca 2015 20:11

    gosc ıı

    Jakby policja nie przyjechała to ludzie skargę by składali że nie bylo policji. Teraz na nich skarge chcecie pisac a jak macie problem to zaraz dzwonicie na policje. łosieczanie nie potrafią sie bawic to maja za swoje szkoda że tylko po 500 zl dostali. Jeżeli naruszyli ład i porządek publiczny to użyli śpb.pseudokibice nie mogą czuc sie bezkarni.byłeś winny to cierp za swoją głupotę.

  • 30 czerwca 2015 20:18

    Majkaa

    Do sss
    To do wtajemniczyć
    Nych buraku, ja wiem o co chodzi. Ci co mają wiedzieć to eiedza

  • 30 czerwca 2015 20:19

    qwert

    A ja stałem tam spokojnie z kolega i nic nam nie zrobili. Tylko powiedzieli ze mamy się rozejść co uczyniliśmy i bylo ok. Ale większość rozwydrzonej i pijanej młodzieży nie zamierzała ich słuchać. Zaczęły się przyśpiewki, wyzwiska. Wiec bylo pewne ze tak się stanie

  • 30 czerwca 2015 20:32

    DO STONOGI!

    Jeśli macie jakieś filmy to dawać to do Stonogi, on się tym zajmie.

  • 30 czerwca 2015 20:57

    Zbulwersowana

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Oby Ci kiedyś pysk za nic obili, bo bili ludzi np za to, że stoją i kręcą jak leją niewinnych. Nie wiesz to nie pisz. BANDYCI W MUNDURACH,

  • 30 czerwca 2015 21:17

    wtajemniczona

    Wieśniaki z Osieka zwyczajnie nie potrafia się zachowac. Część ludzi „na poziomie” spokojnie sie bawiło i nie było problemu. Wieśniaki chodziły podczas trwania imprezy i prowokowały. Dla tych, którzy byli zbyt napruci żeby pamietać to z Wami jest problem, to „normalni” ludzie prosili Policje o pomoc. Prawdę mówiąc zbyt łagodnie zostaliście potraktowani. Polecam mleko zamiast alkoholu.

  • 30 czerwca 2015 21:23

    dyscyplina

    Lać wiejską dzicz. Zakazać wiejskich potupanek , wychodzi bezstresowe wychowanie i tolerowanie bydła.

  • 30 czerwca 2015 21:42

    Osieczanin

    Ludzie dajcie już spokój z nagonką na policję! Zrobili to co mieli zrobić bo jak kilku debili się zaczyna napierdzielać a „reszta kumpli” idzie za nimi to dajcie spokój!Co mieli zrobić? Czekać aż się pozabijają czy czekać cierpliwie aż sami dostaną?Dobrze że są i że trzymają tych bezmózgów w ryzach!Tak ma być i koniec!przed kimś trzeba mieć respekt!

  • 30 czerwca 2015 21:53

    michał01

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Oby Ci kiedyś pysk za nic obili, bo bili ludzi np za to, że stoją i kręcą jak leją niewinnych. Nie wiesz to nie pisz. BANDYCI W MUNDURACH,

    Cywilizowani ludzie się trochę napili. A ci BANDYCI W MUNDURACH im nie pozwolili,co za pech.

  • 30 czerwca 2015 22:19

    Komuna

    Fakty (P)Oświęcim!

  • 30 czerwca 2015 22:26

    Ktoś kto tam był

    Bojki nie zaczął nikt z osieka tylko przyjezdni. Połamali nosy, powybijali zeby ludzią z osieka. Podczas Tego zdarzenie ochrona oraz policja nie zareagowała i właśnie dla tego poleciały wyzwiska w stronę policji po czym „mundurowi” zaczęli pałować każdego kogo spotkali i to nie tylko na terenie zabawy ale także chodnikach i drogach. Czasy się zmieniły i policja nie może sobie pozwolić na takie czyny. Miejmy nadzieję że odpowiedzą na to co zrobili i ich to czegoś nauczy. Ludzie którzy tego nie widzieli nie powinni się wypowiadać. Tyle w temacie.

  • 30 czerwca 2015 22:37

    Oesu

    Większość z tych komentarzy do danego artykułu to opinie nie poparte żadnymi faktami. Ludzie się wypowiadają, a tak naprawdę nie mają o niczym pojęcia. Sam tam nie byłem, ale z tego co usłyszałem od paru niepowiązanych ze sobą w żaden sposób znajomych, to policja wyraźnie pokazała swoje czarne oblicze. Jedna z moich koleżanek otrzymała cios w głowę, nie wiem jak dziewczyna ważąca ok. 50 kilo miała stanowić zagrożenie, które usprawiedliwiłoby ten akt przemocy, ale cóż. Jeżeli zaś chodzi o ludzi którzy w mroczną stronę policji nie wierzą, to cóż.
    Nic tylko pogratulować. W końcu im człowiek mniej wie i mniej jest świadom, tym lepiej śpi.

  • 30 czerwca 2015 22:53

    łoś z łosieka

    tak się właśnie bawi łosiek 😀

    Na łosiedlu 🙂

  • 30 czerwca 2015 22:55

    ACAB

    Widac ze wypowiadaja sie tutaj stare dziady „komunisci” . Te psy co tam były to sie są ludzie . Nie widzialem zeby zatrzymali tych co się tam bili itp. Za to widzialem jak bez powodu podbiegali i bili przypadkowych ludzi. Patrzylem na to do czasu jak nie podbiegl do mnie psiarz w cywilu i wydziera sie „wypierdalac” zapytalem tylko dlaczego i myslalem ze otrzymam rozsadna odpowiedz a nie na glebe powykrecane rece i mandat za zaklocanie porzadku. Chociaz stalem w miejscu i nic nie zrobilem. Mozna zwalczac agresje agresją. Ale ja jakos agresywny nie bylem i tylko stalem, a to jak mnie potraktowali to jakas kpina. Zmienilem calkiem zdanie do polskiej policji. Chociaz wczesniej mialem do niej szacunek. Ludzie jak tam nie byliscie to nie piszcie glopot i wgl. Bo jezeli to by byly wasze dzieci to bylibyscie tym faktem oburzeni. Wgl oni cos pewnie biora przed akcja bo nie widzialem jeszcze takiej agresji w oczach…

  • 30 czerwca 2015 23:10

    Love Machine

    Tak oczywiście, sami niewinni pobici co nie? Bandyci i chuligani rozpoczynają bójki, prowokują, przyjeżdża Policja, interweniuje, dostają zasłużony łomot a później jadą na SOR, robią obdukcję i skarżą się w internecie jak to strasznie Policjanci ich pobili? Dostałeś? Widocznie się należało i niech nikt mi nie wpiera, że w ogniu bójki stali niewinni ludzie, bo takich tam nie było, zdążyli się wcześniej ewakuować z otoczenia tych debili. Gdyby nie Policja to kto wie czy w bijatyce tych kretynów i bezmózgów nie oberwałoby jakieś dziecko bądź jakiś starszy człowiek, bo taki furiat i kretyn jest zdolny do wszystkiego. Policja jest od pilnowania porządku. Dostałeś? Podskakiwałeś? Kozakowałeś? To masz za swoje i nie chodź po SOR-ach, że Ci krzywdę zrobili. Banda idiotów i nic więcej! Żadna impreza nie może odbyć się normalnie, bo z nudów trzeba się bić co nie? Najwięcej organizuje takie akcje i biega po SOR-ach banda nierobów i darmozjadów, którzy z nudów po prostu nie mają co robić! Do roboty a nie wszczynać bójki na festynach i imprezach!

  • 30 czerwca 2015 23:16

    xoxo

    haha beka z dzisiejszej policji

  • 30 czerwca 2015 23:24

    polo

    A lać to bydło jak k…a nie umią się bawić

  • 30 czerwca 2015 23:30

    xxxx

    Powiem tak. Gdybym nie rozlozyl rak to tez bym dostal pala tylko za to ze pomagalem osoba ktore dostaly gazem a chcialy w spokoju wyjsc z imprezy. Nie wazne bylo czy cos zrobiles czy nie, czy byles starcem czy mlodym, czy dziewczyna czy chlopakiem, kaleka czy pelnosprawnym. Jak chciales wyjsc to dostawales albo pala albo gazem a winni zadymie na moich oczach uciekali a policja po pieciu krokach odpuszczala poscig. Zapraszam do krytykowania mojej wypowiedzi bo moge dodac ze bylem trzezwy, zawsze bylem osoba postronna. A dodam ze to co powiedzial jeden z pracownikow pseudo ochrony ze nie bedzie dla 200zl poswiecal geby mnie powalil

  • 30 czerwca 2015 23:31

    Sprzedawca

    Guma i ciasne drzwi. Niektórym myli sie demokracja z anarchią. Jak sie nie wyniosło wychowania z domu, to policyjna pała nauczy.

  • 1 lipca 2015 00:02

    Zbulwersowana

    [quote name=”michał01″]

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Oby Ci kiedyś pysk za nic obili, bo bili ludzi np za to, że stoją i kręcą jak leją niewinnych. Nie wiesz to nie pisz. BANDYCI W MUNDURACH,

    Cywilizowani ludzie się trochę napili. A ci BANDYCI W MUNDURACH im nie pozwolili,co za pech.[/quote]
    To się napili ?, czy im nie pozwolili ? Się zastanów !!! To może niech się w grubsze pindle zaopatrzą i biją tych co na to zasłużyli, a nie jak dzieci we mgle na oślep.

  • 1 lipca 2015 00:07

    Franiu

    Co popieracie? Proszę nie wypowiadajcie się jeśli was tam nie było. nie rozumiem jak można popierać zachowanie policjantów z sobotniego festynu w osieku. Mówicie że wywołali zadymę więc trzeba ich ustawić do pionu, ale dziwne jest to że ludzi którzy ponieśli obrażenia tj. pobicie pałą, skopanie bądź ocieranie łez i wycie z bólu od gazu było jak na moje oko z 5 razy więcej niż tych którzy dostali solidne mandaty a i tych było za dużo bo przecież koło 30. Nie jest możliwe to że wszyscy na to zasłużyli. 😕

  • 1 lipca 2015 00:21

    uczestnik

    Byłem tam widziałem wszystko i zostałem spałowany za nic…Frajer w mundurze podszedł do mnie i zaczął mnie popychać i wyzywać(stałem z boku i rozmawiałem z kumplem) więc powiedziałem mu co o nim myślę o nim i reszcie tej bandy szczeniaków…i wtedy zostałem zakuty w kajdany, zagazowany,skopany i spałowany(było ich chyba 8), a następnie wpakowali mnie do suki….to nie jest normalne…Gdyby Oni nie prowokowali to nie byłoby aż takiej awantury…były to psy z Krakowa które szczekały głośno ale nie poszło wszystko po Ich myśli, bo tak „wykwalifikowani stróże prawa” jakoś nie potrafili używając siły przez jakieś 3 godziny zapanować nad bandą wieśniaków z OSIEKA….:)

  • 1 lipca 2015 00:40

    Osiecki

    Jakby policja nie przyjechała to ludzie skargę by składali że nie bylo policji. Teraz na nich skarge chcecie pisac a jak macie problem to zaraz dzwonicie na policje. łosieczanie nie potrafią sie bawic to maja za swoje szkoda że tylko po 500 zl dostali. Jeżeli naruszyli ład i porządek publiczny to użyli śpb.pseudokibice nie mogą czuc sie bezkarni.byłeś winny to cierp za swoją głupotę.

    A jeśli jest niewinny to czemu ma cierpieć? Widzę że jesteś kolejnym burakiem który nie był nie widział a najwięcej ma do powiedzenia.

  • 1 lipca 2015 01:01

    odkdnd

    Policja dobrze zrobiła. To co tam sie działo to jest masakra. Podobno to wszystko wina policji a butelki. I ławki same leciały… bydło. Brawo dla policjantów
    Jakby był niewinny to nic by się nie stało :)Byłam świadkiem i niewinnych ludzi to oni nie gazowali abi nie byli 🙂

  • 1 lipca 2015 02:00

    kolos12121

    Wszytsko rozumiem, ale jak można bić kaleke który po prostu stał bo burdy raczej on robic nie mógł. Co więcej jak można spałowac jedną kobietę , a drugą potraktowac z gazu z tekstem ” wypierdalaj do domu bo CI pomogę” no jak można ? Polska policja…

  • 1 lipca 2015 02:04

    taaa

    tak na pewno wszyscy byli niewinni… żałosne to i wszyscy Ci którzy jeszcze bronią gówniarzy, Jak widać są osoby które mówią jak było stali i kazali im odejść, więc darujcie sobie żałosne komentarze, że policja Was pobiła. Wychodzi właśnie bezstresowe wychowanie gówniarzy, ciekawe co by było gdyby ktos zginął z tych idiotów. bylo by ze Policja nie zareagowała. nie umieją się bawic to w domu siedzie i wieczorynke oglądać a nie na festyny. ŻAL.PL

  • 1 lipca 2015 02:20

    MelorY

    A I TAK ZLE I TAK ZLE….walczcie a i tak nie wygracie….dajcie se spokoj….tez swoje myslalam ze wywalcze a teraz co przyjdzie mi siedziec za wiejskiego i dzieci moje kochane bez mamusi beda…..a tez bronilam siebie i tez sie nie dam zniewazac…..oswiecimski sad dziala tak ze jak juz trafisz na wokande to juz jestes skazany,no chyba ze ktos ze starszych zostal i nie jest karierowiczem……mowie o sedziach….

  • 1 lipca 2015 02:22

    MelorY

    lac kazdego nawalonego debila i cpuna….jestem za

  • 1 lipca 2015 03:31

    Oswosiek

    Bardzo dobrze znan towarzystwo osw I osieka, bardzo
    dobrze sie stalo powinni was spalowac na koniach,
    tak zebyscie pol roku chodzic I mowic nie mogli,
    szukacie zadym,cpacie, pijecie, a Jak dostaniecie od
    policji to do sadu idziecie, a na 2 Dzien hwdp piszecie
    na scianie, jestescie tym co niszczy ten kraj czyli malpami bez szkoly

  • 1 lipca 2015 04:01

    magda25

    Brawa dla policji! !!!! Milicja niech wraca nie było strachu po zmroku iść ulicą że pijane nieroby cię zsczepia!!!

  • 1 lipca 2015 04:19

    qwert

    No niestety to wies. I oni nie wiedza jakie są konsekwencje zadym z dala im od miasta wiec skąd mogą wiedzieć.

  • 1 lipca 2015 06:21

    ramzes

    Osiek powinni zalać betonem i nasadzic srubokretow☺

  • 1 lipca 2015 06:50

    Anna....52

    polska policja, interweniuja tam gdzie nie trzeba….

  • 1 lipca 2015 07:36

    Daniel1

    i dobrze ze spalowali wszyzstkich w osieku jest bydlo

  • 1 lipca 2015 08:32

    xyz

    Większość z tych komentarzy do danego artykułu to opinie nie poparte żadnymi faktami. Ludzie się wypowiadają, a tak naprawdę nie mają o niczym pojęcia. Sam tam nie byłem, ale z tego co usłyszałem od paru niepowiązanych ze sobą w żaden sposób znajomych, to policja wyraźnie pokazała swoje czarne oblicze. Jedna z moich koleżanek otrzymała cios w głowę, nie wiem jak dziewczyna ważąca ok. 50 kilo miała stanowić zagrożenie, które usprawiedliwiłoby ten akt przemocy, ale cóż. Jeżeli zaś chodzi o ludzi którzy w mroczną stronę policji nie wierzą, to cóż.
    Nic tylko pogratulować. W końcu im człowiek mniej wie i mniej jest świadom, tym lepiej śpi.

    Jak tam Cię nie było to po co rozsiewasz plotki?!

  • 1 lipca 2015 08:44

    Zbulwersowana

    Jak działa Polska policja każdy wie… Najlepsze jest to, że gdyby policja faktycznie była czysta i tylko ujarzmiła bandytów już by trąbili na prawo i lewo jak przestępczość zwalczają, a tu tylko marny artykuł na temat afery na facebook-u. No tak sprawę trzeba zamieść pod dywan – CHAMSTWO W PAŃSTWIE !!!

    O co Ci chodzi? Przecież to nie policja napisała. Poza tym, napisali, ze wrócą do tematu…. Może jeszcze się policja nie ustosunkowała do zdarzenia?

    Kiedy ? Jak już dograją wszystkie fakty, tak żeby było wygodnie. Normalne, że żaden portal nie napisze nic, czego nie życzy sobie policja, bo później nie miałby w razie czego, gdzie się udać z problemem.

  • 1 lipca 2015 08:48

    Zbulwersowana

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Od „TREP”-a nie można oczekiwać inteligentnej odpowiedzi, więc Ci wybaczam 😀

  • 1 lipca 2015 09:16

    Kazik

    Policja postąpiła słusznie, byłem na imprezie i widziałem nawalonych debili jak zaczepiali spokojnych ludzi, a później zaczęli się bić. Jak ktoś ma jeszcze wątpliwości, to przypomnijcie sobie ile fajnych imprez było w Oświęcimiu i jakoś nie było lamentu na policjantów, a tu zareagowali i teraz cwaniaczki po nich jadą. Brak poszanowania jakichkolwiek norm i bezstresowe wychowanie jeszcze raz dało o sobie znać. A tak na marginesie impreza była naprawdę ekstra zwłaszcza drugi dzień.

  • 1 lipca 2015 09:17

    Zbulwersowana

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Lać i patrzeć czy równo puchnie. Coraz bardziej rozwydrzona ta nasza młodzież. Popieram!

    Od „TREP”-a nie można oczekiwać inteligentnej odpowiedzi, więc Ci wybaczam 😀

    WYPOWIEDZI – małe sprostowanie. Inteligentny człowiek wypowie się obiektywnie o sytuacji, a nie w kontekście Osieka. Poszkodowani są ludzie z poza Osieka. Przecież policja jak ma bandytę to się boi, łatwiej uderzyć w kogoś słabszego np złapać kogoś po piwie na rowerze- śmiech na sali

  • 1 lipca 2015 09:21

    okularnik

    Kłócicie się, a i tak wyjdzie na wersję policji.
    Jeśli była zadyma pomiędzy 'ludźmi’ z Oświęcimia, a Osieka, to logiczne, że policja szukała sprawców w tłumie. Równie dobrze przecież mogli się bić, a potem schować w tłumie i udawać, że oglądają co się dzieje.
    I tu już jest wina tych wszystkich niepełnosprawnych, kobiet, i innych biednych ludzi, którzy się nie stosują do prawa i własnego rozumu.
    Podczas zamieszek, jeśli nie jest się uczestnikiem, lepiej opuścić teren, policja prosiła również o opuszczenie go. Nie stosując się do poleceń, podlega się karze grzywny. Dodatkowo jak ktoś sobie pyskuje do policjanta, również podlega grzywnie i utrudnia działania. Więc wszyscy tutaj tak naprawdę prosili się o dostanie pałkami i gazem.
    Ktoś pisał o niepełnosprawnym i kobiecie. Policja nie patrzy na takie podziały, bo w każdej chwili nawet taka osoba może wyciągnąć nóż/pistolet.
    Co do policji z Krakowa. Jeśli to byli oni, to zgodzę się, że często stosują złe środki do sytuacji, i są zbyt agresywni. Ale teraz popatrzmy, jak zabezpieczają imprezy na Wiśle/Cracovi/Tauron Arenie. Jest zadyma, to nie ma patyczkowania jak w niej zostajesz i też dostajesz. I nic Ci wtedy nie da obdukcja lekarska, bo samemu się o to prosiło.

    Pozdrawiam wszystkich hejterów i osób myślących jacy to nie są mądrzy, a tak naprawdę gówno wiedzą o prawie(nie, nie jestem w szkole policyjnej, ani na prawie. Studiuje kierunek techniczny w Krakowie, i znam prawo z własnej chęci, by wiedzieć, na co Policja może sobie przy mnie pozwolić, a na co nie 🙂 )

  • 1 lipca 2015 09:22

    ziiibii

    Byłem tam i widziałem, szarpaniny, bójki na ternie placu po godzinie 1 w nocy trwały praktycznie przez całą godzinę do zakończenia imprezy o godz. 2. I właśnie impreza się zakończyła i nikt nie wybierał się do domu, coś się zaczynało dziać i trzeba było wziąć w tym udział, rozrabiacze szarpali się z policja do 4,30. Gdyby każdy po zakończeniu poszedł do domu nic by się nie wydarzyło ale pijane i naćpane towarzystwo oswięcimsko – osieckie potrzebowało adrenaliny i chciało pokazać jak się je…e psy. Wszystko widziałem i niech nikt mi nie mówi że dostał za niewinność, jak się zaczynała jazda rozsądni się odsuwali a matoły przyłączały się do walki no to mają za swoje .Nie kocham policji ale obraźliwe hasła, wyzwiska, rzucane butelki to była norma. Gdyby nie policja różnie mogło być.

  • 1 lipca 2015 10:23

    donald

    Łosiek to Łosiek.Downolandia…

  • 1 lipca 2015 11:13

    wkurzona

    Policja dobrze zrobiła. To co tam sie działo to jest masakra. Podobno to wszystko wina policji a butelki. I ławki same leciały… bydło. Brawo dla policjantów
    Jakby był niewinny to nic by się nie stało :)Byłam świadkiem i niewinnych ludzi to oni nie gazowali abi nie byli 🙂

    Ty się dziewczyno słyszysz? Bóg mi świadkiem, widzialam jak ewakuującego się stamtąd gościa O KULACH popchnęli, bo za wolno wychodził!! następnie go leżącego pałowali i kopali, jego koledzy musieli napaść na tą milicje i go stamtąd na rękach wyciągać!! mojego brata pobili i spałowali, a cały czas stał przy mnie i za przeproszeniem g*wno złego robił! Kolega mojego brata stał sobie z piwkiem pod dachem i myślał że mu nic nie zrobią, bo on też nic robi, a tu dostał gazem łzawiącym po oczach!! czym ci ludzie zawinili?!

  • 1 lipca 2015 11:19

    wkurzona

    Byłem tam i widziałem, szarpaniny, bójki na ternie placu po godzinie 1 w nocy trwały praktycznie przez całą godzinę do zakończenia imprezy o godz. 2. I właśnie impreza się zakończyła i nikt nie wybierał się do domu, coś się zaczynało dziać i trzeba było wziąć w tym udział, rozrabiacze szarpali się z policja do 4,30. Gdyby każdy po zakończeniu poszedł do domu nic by się nie wydarzyło ale pijane i naćpane towarzystwo oswięcimsko – osieckie potrzebowało adrenaliny i chciało pokazać jak się je…e psy. Wszystko widziałem i niech nikt mi nie mówi że dostał za niewinność, jak się zaczynała jazda rozsądni się odsuwali a matoły przyłączały się do walki no to mają za swoje .Nie kocham policji ale obraźliwe hasła, wyzwiska, rzucane butelki to była norma. Gdyby nie policja różnie mogło być.

    to dlaczego policja zatrzymywała wszystkich, którzy nagrywali ich poczynania? no przecież nic a nic złego nie robili, a policjant to FUNKCJONARIUSZ PUBLICZNY, którego można sobie nagrywać do woli, niezależnie od tego, co robi!

    Ale spokojnie, niektóre filmiki ostro obciążające policję zostały odzyskane, a sprawa o wywalenie ich na zbity pysk z milicji już się toczy. Zeznali w sądzie swoją zmyśloną wersję, a następnie przedstawiono sądowi nagranie obciążające, z którego nie mogą się już wybronić. Zarzuty to zatajanie dowodów, nadużywanie władzy, pobicia (niewinnych ludzi) i tak dalej, i tak dalej. Co najmniej 3 ,,Porządnych Policjantów” wyleci. Pozdrawiam 🙂

  • 1 lipca 2015 11:42

    ANaaa

    A czy to prawda, ze pogotowie zabrało jedną osobę w bardzo ciężkim stanie?
    Już różne plotki w świat idą…

  • 1 lipca 2015 12:01

    Arturrr

    Policja dobrze zrobiła. To co tam sie działo to jest masakra. Podobno to wszystko wina policji a butelki. I ławki same leciały… bydło. Brawo dla policjantów
    Jakby był niewinny to nic by się nie stało :)Byłam świadkiem i niewinnych ludzi to oni nie gazowali abi nie byli 🙂

    Ty się dziewczyno słyszysz? Bóg mi świadkiem, widzialam jak ewakuującego się stamtąd gościa O KULACH popchnęli, bo za wolno wychodził!! następnie go leżącego pałowali i kopali, jego koledzy musieli napaść na tą milicje i go stamtąd na rękach wyciągać!! mojego brata pobili i spałowali, a cały czas stał przy mnie i za przeproszeniem g*wno złego robił! Kolega mojego brata stał sobie z piwkiem pod dachem i myślał że mu nic nie zrobią, bo on też nic robi, a tu dostał gazem łzawiącym po oczach!! czym ci ludzie zawinili?!

    A potem jest, że grupka napadła na funkcjonariusza. i musiał sie bronić. porażka

  • 1 lipca 2015 12:24

    hdh HD

    Kaleka miał najwięcej do powiedzenia z tego co widzieliśmy. Wielce kaleka ale wyzywać policję to pie tw szy leciał. Pozdrawiam KALEKE i mózgu życzę 🙂

  • 1 lipca 2015 12:33

    obserwator2

    A czy to prawda, ze pogotowie zabrało jedną osobę w bardzo ciężkim stanie?
    Już różne plotki w świat idą…

    Bardzo możliwe. Byłem naocznym świadkiem jak policja spychała tłum ludzi, którzy robili zadyme, w strone kościoła. Jeden z nich co najwolniej biegł dostał z pały raz co powaliło go na ziemie (moim zdaniem zasłużenie), po czym powinno nastąpić skucie i odprowadzenie do radiowozu, lecz tak nie było, a policjanci których trochę poniosło zaczęli go pałować w 2/3 aż chłopak przestał się ruszać, po czym pobiegli do swoich kolegów jak gdyby nigdy nic zostawiając nieprzytomnego chłopaka na ziemi bez żadnej pomocy. Na szczęście karetka była blisko i jedna z dziewczyn po nią pobiegła. Nie wiem czy został przez nią zabrany, ale nie zdziwiłbym się gdyby coś mu się stało. Dostał zasłużenie, ale dlaczego ludzie, którzy powinni być profesjonalistami, zachowują się w taki sposób? Jeżeli akurat nie mogli go skuć to duża ilość gazu pieprzowego na pewno by go wystarczająco unieszkodliwiła, że nie mógłby się ewakuować o własnych siłach, ale jak można było zauważyć policjanci wolą się wyżyć i użyć przemocy, bo przecież i tak wiedzą, że słowo policjanta jest ważniejsze od słowa obywatela. Do tego zdarzenia jeżeli nie zostało nagrane (a bardzo prawdopodobnie , że wszystko widać na kamerze znajdującej się nad dawnym barem) dopiszą sobie już własną historie. Było dużo debili, którzy prowokowali i wszczynali burdy, ale też było sporo gapiów, którzy stojąc niedaleko byli wyrzucani, pałowani, szarpani, gazowani, przez policjantów, którzy podburzeni przez tłum zamieszkowiczów dali się sprowokować, co świadczy o tym, że nie powinni z taką psychiką pracować w tym zawodzie.

  • 1 lipca 2015 12:42

    xxxx

    Policja dobrze zrobiła. To co tam sie działo to jest masakra. Podobno to wszystko wina policji a butelki. I ławki same leciały… bydło. Brawo dla policjantów
    Jakby był niewinny to nic by się nie stało :)Byłam świadkiem i niewinnych ludzi to oni nie gazowali abi nie byli 🙂

    Tak. Najbardziej zawinil ten chlopak z zawiasem w kolanie w ktore dostal pala bo chcial wyjsc i te dziewczyny ktore dostaly gazem za nic(oni to naprawde najbardziej zasluzyli-zalosne) a ci co rozpoczeli bojke spokojnie uciekli i nie ucierpieli. Nastepnym razem ugryz sie w jezyk zanim sie wypowiesz.

  • 1 lipca 2015 16:47

    Sebaaa

    Do sss
    To do wtajemniczyć
    Nych buraku, ja wiem o co chodzi. Ci co mają wiedzieć to eiedza

    Weź mi to przetłumacz na język polski. Dziękuję.

  • 1 lipca 2015 18:38

    daw

    Byłem tam i widziałem, szarpaniny, bójki na ternie placu po godzinie 1 w nocy trwały praktycznie przez całą godzinę do zakończenia imprezy o godz. 2. I właśnie impreza się zakończyła i nikt nie wybierał się do domu, coś się zaczynało dziać i trzeba było wziąć w tym udział, rozrabiacze szarpali się z policja do 4,30. Gdyby każdy po zakończeniu poszedł do domu nic by się nie wydarzyło ale pijane i naćpane towarzystwo oswięcimsko – osieckie potrzebowało adrenaliny i chciało pokazać jak się je…e psy. Wszystko widziałem i niech nikt mi nie mówi że dostał za niewinność, jak się zaczynała jazda rozsądni się odsuwali a matoły przyłączały się do walki no to mają za swoje .Nie kocham policji ale obraźliwe hasła, wyzwiska, rzucane butelki to była norma. Gdyby nie policja różnie mogło być.

    Tak rozsadni sie cofali i tak dostalem i od pedalow wyzwali

  • 1 lipca 2015 20:49

    Majkaa

    Nieprawda, sprawa nie jest w sądzie, po co kłamiecie?

  • 1 lipca 2015 21:31

    skrzattt

    Niektórzy niestety nie dorośli do demokracji i wydaje im się że wszystko im wolno i mogą robić co chcą a potem straszą sądem Najgorsze jest to że oni w to wierzą co widać po wpisach. Z policją czy innymi służbami nie ma dyskusji albo się wykonuje to co mówi funkcjonariusz albo trzeba byc przygotowanym na to że się oberwie. Policja i tak się boi i wdaje się niepotrzebnie w przepychanki, awantury a to tylko dlatego że prawo jest marne ale właśnie się to zmienia 🙂 i jest szansa na bardziej zdecydowane interwencje z użyciem bardziej skutecznego sprzętu niż pałka 🙂

  • 1 lipca 2015 21:32

    iiiiiiiiiii

    oświecimskie buraki psy niewierne

  • 2 lipca 2015 06:22

    ramzes

    Tam wieśniaki na sztawieśniak jeszcze bija

  • 2 lipca 2015 10:13

    Miejscowy

    Przyglądałem się wszystkiemu od początku najpierw przyjechało paru piesków i wszyscy mieli ich w du….e. Dopiero jak przyjechała reszta to się zaczeło. Moim zdaniem policja słusznie postąpiła. Jak darliście mordę HWDP, kur….y, wypier…….ć do tego mordobicie między sobą to się wam dostało. Teraz płaczecie bo jest ała i sami niewinni a w grupie to fifarafa, jesteście zwykłymi szmaciarzami wstyd mi za was bo też tu mieszkam

  • 2 lipca 2015 10:44

    xyz

    Do sss
    To do wtajemniczyć
    Nych buraku, ja wiem o co chodzi. Ci co mają wiedzieć to eiedza

    Weź mi to przetłumacz na język polski. Dziękuję.

    To chyba slang łosiecki i sama ma problem ze zrozumieniem co napisała po pijaku!

  • 2 lipca 2015 12:13

    bolek

    Po co robic festyny dla wiesniakow ktorzy nie powinni z chlup wyhodzic i w dodatku wysylac na te musje wrazliwych policjantow ktowych moc obelg bolala

  • 2 lipca 2015 12:33

    osw

    Sądząc po komentach tutaj bidoki widocznie za słabo dostali od policji

  • 2 lipca 2015 18:32

    okularnica

    Kłócicie się, a i tak wyjdzie na wersję policji.
    Jeśli była zadyma pomiędzy 'ludźmi’ z Oświęcimia, a Osieka, to logiczne, że policja szukała sprawców w tłumie. Równie dobrze przecież mogli się bić, a potem schować w tłumie i udawać, że oglądają co się dzieje.
    I tu już jest wina tych wszystkich niepełnosprawnych, kobiet, i innych biednych ludzi, którzy się nie stosują do prawa i własnego rozumu.
    Podczas zamieszek, jeśli nie jest się uczestnikiem, lepiej opuścić teren, policja prosiła również o opuszczenie go. Nie stosując się do poleceń, podlega się karze grzywny. Dodatkowo jak ktoś sobie pyskuje do policjanta, również podlega grzywnie i utrudnia działania. Więc wszyscy tutaj tak naprawdę prosili się o dostanie pałkami i gazem.
    Ktoś pisał o niepełnosprawnym i kobiecie. Policja nie patrzy na takie podziały, bo w każdej chwili nawet taka osoba może wyciągnąć nóż/pistolet.
    Co do policji z Krakowa. Jeśli to byli oni, to zgodzę się, że często stosują złe środki do sytuacji, i są zbyt agresywni. Ale teraz popatrzmy, jak zabezpieczają imprezy na Wiśle/Cracovi/Tauron Arenie. Jest zadyma, to nie ma patyczkowania jak w niej zostajesz i też dostajesz. I nic Ci wtedy nie da obdukcja lekarska, bo samemu się o to prosiło.

    Pozdrawiam wszystkich hejterów i osób myślących jacy to nie są mądrzy, a tak naprawdę gówno wiedzą o prawie(nie, nie jestem w szkole policyjnej, ani na prawie. Studiuje kierunek techniczny w Krakowie, i znam prawo z własnej chęci, by wiedzieć, na co Policja może sobie przy mnie pozwolić, a na co nie 🙂 )

    No to musisz jeszcze sporo „postudiować” te przepisy, bo to że ktoś zasługuje na grzywnę nie oznacza, że powinien być pałowany.

  • 2 lipca 2015 19:11

    świadek

    Mnie tylko dziwi dlaczego policja nie pałowała ludzi którzy się bili podczas zabawy tylko stała z boku razem z ochroną. Lecz gdy w ich kierunku poleciały wyzwiska to już zaczęli reagować… Wychodzi na to, że policja dba tylko o własne interesy za pieniądze nasz wszystkich. Głównym zadaniem policji jest ochrona nas wszystkich a na zabawie tego nie robili tylko przyjechali sobie popatrzeć i ewentualnie dać komuś mandat za picie nie na terenie zabawy ale gdy już dochodzi do tego żeby kogoś ochronić przed napastnikiem to mają obywatela gdzieś.

  • 2 lipca 2015 23:29

    Spostrzegawczy

    Analizując komentarze NAJPRAWDOPODOBNIEJ policjanci dostali prikas, aby czynnie uczestniczyć w dyskusji. Zauważmy, że wszystkie komentarze ujawniające złe oblicze policji są źle oceniane, a te wychwalające dobrze. Mówiąc delikatnie „szkoleni” 😛


Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.

Więcej informacji w regulaminie komentarzy.