polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Antoni Sazon i Marek Gaczkowski. Fot. Bartosz Nowak
Barmani z klubu Menago wzięli udział w ogólnoświatowym Tygodniu Negroni, by promować kulturę cocktailową i pomagać charytatywnie. Za każde sprzedane Negroni złotówka trafiła do oświęcimskiego schroniska dla zwierząt.
– Nasi klubowicze bardzo pozytywnie zareagowali na akcję negroni week i chętnie sięgali zarówno po cocktail, jak i do swoich kieszeni, by wesprzeć zbiórkę cieszy się Marek Gaczkowski z klubu Menago w Oświęcimiu. – Rezultatem akcji jest 360 złotych zebrane dla zwierzaków.
Akcja Negroni ma swój początek w 2013 roku, zainicjowała ją marka Campari oraz Imbibe Magazin jako święto jednego z najlepszych światowych klasyków jakim jest Negroni.
Akcja ma na celu propagowanie kultury cocktailowej, picia Negroni oraz twistów stworzonych na tym klasyku przez barmanów z całego świata. Dodatkowym aspektem jest zbieranie funduszy i przekazywanie je na cel charytatywny. Każdy lokal może wytypować dowolny cel i to na niego zbierać datki przez tydzień.
– Postanowiliśmy zadziałać lokalnie i tak uzbierane pieniądze lecą na konto oświęcimskiego schroniska, ponieważ mamy świadomość, że zbliżający się okres wakacyjny to ciężki czas w tego rodzaju placówkach i dlatego postanowiliśmy ją wesprzeć – Ta akcja to kolejny przykład na to ze mamy w mieście najlepszych klubowiczów pod słońcem dodaje Marek.
– Serdecznie dziękuję w imieniu całego oddziału OTOZ Animals Oświęcim i naszych podopiecznych ze schroniska na Kamieńcu – cieszy się Katarzyna Kuczyńska z oświęcimskiego schroniska.
To się chwali. Brawo!
Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.
Więcej informacji w regulaminie komentarzy.