Zatrudnimy kolejne 12 osób

Materiał sponsorowany  |   Fakty,Styl życia  |   30 września 2022 13:23
Udostępnij

Firma BiBP Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, specjalizująca się w produkcji opakowań typu bag in box, potrzebuje kolejnych 12 osób, które wraz ze swoją wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem dopełnią ZESPÓŁ BIBP.

BiBP Sp. z o.o. powstał w 2014r. w Andrychowie, zaczynając swą działalność na niespełna 500m2. Teraz po 8 latach bogatych w ciągłą rozbudowę, łączna powierzchnia firmy wynosi już 9000m2 (Polska i Hiszpania).

Od samego początku naszym celem było zarówno doskonalenie produktu jak i nieustanny rozwój. Dzięki temu BiBP stał się największym producentem opakowań bag in box w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasze produkty docierają do 30 krajów na 5 kontynentach.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i niedawnym przejęciem hiszpańskiej spółki Montibox poszukujemy specjalistów, którzy zasilą nasz zespół.

Nie zwlekaj i dołącz do nas

Czekamy właśnie na Ciebie

 

OFERTY PRACY

 

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI

Zakres obowiązków:

– kompleksowa obsługa reklamacji od klientów, ich analiza i wnioskowanie

– przygotowywanie raportów

– prowadzenie i optymalizacja bazy danych reklamacji i niezgodności

– opracowywanie procedur i instrukcji jakościowych

– optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości

Wymagania:

– wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych

– doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym

– doświadczenie w procesie reklamacyjnym i obsłudze Klienta

– gotowość do wyjazdów do Klientów w kraju i zagranicą

– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

 

SPECJALISTA DS. INTEGROWANIA JAKOŚCI I PRODUKCJI 

Zakres obowiązków:

– integracja procesów jakości i produkcji pomiędzy filiami firmy

– optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości i Produkcji w różnych filiach firmy

– aktywny udział w opracowywaniu raportów i wskaźników produkcyjnych i jakościowych w różnych filiach firmy

– pomoc w obsłudze reklamacji od klientów, ich analiza, komunikowanie wniosków wewnątrz organizacji (w tym nadzór nad skutecznymi terminowymi działaniami) w zgodzie z oczekiwaniami firmy

– przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników satysfakcji i innych wskaźników jakościowych dla spółki

Wymagania:

– wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych

– doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym

– gotowość do wyjazdów do innych siedzib zakładu

– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

 

MŁODSZY SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU

Zakres obowiązków:

– udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek

– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (pomoc w przygotowaniu koncepcji, badań rynku, zbieraniu i analizie danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)

– pomoc w prowadzeniu dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur

– pomoc w sporządzaniu i kontroli dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)

Wymagania:

– wykształcenie wyższe

– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

– prawo jazdy kat. B

SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU

Zakres obowiązków:

– czynny udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek

– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (przygotowanie koncepcji, badania rynku, zbieranie i analiza danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)

– prowadzenie dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur

– sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)

Wymagania:

– wykształcenie wyższe

– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

– prawo jazdy kat. B

 

MAGAZYNIER

pastedGraphic_3.png

Zakres obowiązków:

– obsługa bieżąca magazynu

– przyjmowanie oraz rozładunek dostaw towarów

– przygotowanie i wydawanie towarów do wysyłki

– przygotowanie surowców do produkcji

– przyjmowanie na magazyn towarów po wykonanej produkcji

– posługiwanie się systemem identyfikacji towarów

– prowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej

– obsługa wózka widłowego

– utrzymywanie porządku na terenie magazynu

Wymagania:

– praca w systemie 2-zmianowym

OPERATOR MASZYN 

wynagrodzenie od 5180zł*

Zakres obowiązków:

– obsługa i nadzór nad maszynami oraz linią montażową

– produkcja zgodnie z kartą technologiczną

– kontrola jakości wytworzonego produktu

– pakowanie zgodne z kartą wyrobu

– raportowanie produkcji w systemie komputerowym

– dbanie o porządek na stanowisku pracy

– diagnozowanie i usuwanie drobnych awarii

Wymagania:

– praca w systemie 3-zmianowym

– doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych

* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego

 

PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU wynagrodzenie od 5600zł*

 

Zakres obowiązków:

– zapewnienie bezpiecznego i sprawnego działania maszyn i urządzeń na działach produkcyjnych

– konserwacje i naprawy maszyn i urządzeń

– rozwiązywanie bieżących problemów technicznych

– analiza przyczyn powstawania awarii i wdrażanie środków zaradczych

– aktualizacja dokumentacji procesowej i działowej

Wymagania:

– praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, elektryki, hydrauliki, pneumatyki

– umiejętność czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznych

– praca w systemie 2-zmianowym

– gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym

– doświadczenie zawodowe w dziale utrzymania ruchu

* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego

 

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Zakres obowiązków:

– tworzenie i realizacja strategii marketingowej w firmie zgodnie z budżetem

– współtworzenie budżetu marketingowego

– budowanie brandów należących do spółki zgodnie z polityką Zarządu

– planowanie i realizowanie kampanii marketingowych B2B

– współtworzenie strategii SEO i SEM

– współtworzenie content marketingu (newslettery, posty, artykuły)

– pomoc w realizacji zadań związanych z wewnętrznym i zewnętrznym PR

– kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym – kampanie HR

– przygotowanie i nadzór nad kampaniami Google Ads

– nadzór nad Google Analytics

Wymagania:

– wysoka kreatywność i własna inicjatywa

– umiejętność tworzenia treści, atrakcyjnych merytorycznie i angażujących grupę docelową

– znajomość narzędzi i technik marketingowych

– dobra znajomość Google Analytics

– znajomość WordPress

– znajomość MS Office w stopniu dobrym

– znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

– doświadczenie w podobnej branży oraz znajomość programów graficznych (typu Canva, PhotoShop) będzie dodatkowym atutem

 

ZASTĘPCA KOORDYNATORA DS. INWESTYCJI W HISZPANII

Zakres obowiązków:

– prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych zdań związanych z projektem

– administrowanie dokumentacją projektu

– kompletowanie dokumentacji projektowej i sporządzanie notatek służbowych

– prowadzenie korespondencji

– organizacja wyjazdów służbowych

– organizacja spotkań projektowych, przygotowywanie agend oraz sporządzanie raportów z przeprowadzonych spotkań

– praca na systemie ERP użytkowanym w firmie (przygotowywanie dokumentów związanych z kooperacją oddziałów polskiego i hiszpańskiego, prowadzenie magazynu konsygnacyjnego)

Wymagania:

– znajomość oprogramowania MS Office

– bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)

– gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Hiszpania)

– dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP

 

SPECJALISTA DS. HR

Zakres obowiązków:

– administrowanie sprawami pracowniczymi

– wsparcie w procesie rekrutacji: umawianie spotkań, selekcja CV, uczestnictwo w rozmowach

– realizowanie procesu wdrażania nowego pracownika do firmy(wyposażenie stanowiska pracy, współpraca z działem IT, Vendo

– aktualizacja oraz nadzór na polityką Rodo

– nadzór nad RCP pracowników (wydawanie kart, nadawanie odbieranie uprawnień )

– opieka nad istniejącymi i wdrażanie nowych rozwiązań dedykowanych pracownikom

– udział w nowych projektach mających na celu zwiększanie atrakcyjności Pracodawcy na rynku pracy

– aktualizację i tworzenie procedur oraz regulaminów  z obszaru personalnego

– weryfikację i sprawdzanie dokumentów

– organizacja i koordynacja szkoleń

Wymagania:

– minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

– wykształcenie średnie lub wyższe

– znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1

 

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH

Zakres obowiązków:

– kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy

– nadzór i koordynacja nad budżetem firmy

– kontrolowanie wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z założonymi celami

– nadzór nad dokumentacją finansową firmy i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami

– nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów

– nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji

– składanie rocznych sprawozdań do GUS związanych z działalnością finansową firmy

– organizowanie i udział w spotkaniach z bankami, instytucjami podatkowymi, jednostkami  finansowymi oraz sporządzanie notatek ze spotkań i wysyłanie podsumowań do przełożonych, podziękowań do uczestników spotkania itp.

– optymalizowanie polityki podatkowej

– optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego

– ocena projektów inwestycyjnych pod względem finansowym

– odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych

– przygotowywanie, nadzór i uaktualnianie pliku cash flow (optymalizacja)

– kontakty i współpraca z audytorem, bankami, inwestorami oraz organami podatkowymi (odpowiedzialność za zawieranie umów kredytowych, leasingowych, pożyczek i innych źródeł finansowania oraz kompletowanie, przygotowywanie dokumentów które są niezbędne do ich otrzymania )

– przygotowywanie wszystkich dokumentów finansowych do dotacji, dofinansowań, SSE

Wymagania:

– doświadczenie w obszarze finansowo – księgowym

– umiejętności analityczne

– wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu finansów)

– znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1

 

SPECJALISTA DS. DOTACJI I DOFINANSOWAŃ

Zakres obowiązków:

– analiza i ocena innowacyjnych pomysłów/projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia z funduszy UE

– przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej

– monitoring informacji o planowanych naborach wniosków m.in. przez PARP, ARiMR, w ramach RPO itp.

– bieżące doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, publicznych, dofinansowań do szkoleń pracowników

– bezpośredni kontakt z wykonawcami na każdym etapie prac nad dokumentacją

– przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą wniosków tj. zapytanie ofertowe, umowa z wykonawcą, nadzór nad terminami płatności, nadzór nad terminami odbiorów etapu, przygotowanie dokumentów do każdego etapu wniosku o płatność

– obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie

– monitoring poprawności wydatkowanych środków, zgodnie z wnioskiem i umową na dofinansowanie zadania

– monitoring budżetów i harmonogramów oraz reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian

– obsługa administracyjna w zakresie przepływu dokumentów

– prowadzenie dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem zadań

– bieżący kontakt z partnerami, zleceniobiorcami oraz instytucjami finansującymi

Wymagania:

– doświadczenie na podobnym stanowisku

– umiejętności analityczne

– znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1

 

 

BENEFITY

  • Szkolenia i kursy zawodowe
  • Szkolenia językowe
  • Pożyczka bezprocentowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Premia roczna
  • Dodatek stażowy
  • Dodatek za polecenie pracownika
  • Elastyczny czas pracy
  • Przekąski i napoje w kuchni firmowej
  • Owocowe poniedziałki
  • Refundacja kosztów związanych z uprawnieniami pracowników
  • Klimatyzowane biura i hale produkcyjne
  • Wspólne świętowania (Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Tłusty Czwartek, Wigilia)
  • Spotkania integracyjne
  • Bilety do Parku Rozrywki w Zatorze
  • Dofinansowanie do roweru elektrycznego

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

 

 

bibp.pl/oferty-pracy