Krajowa Spółka Cukrowa sponsorem polskiej koszykówki – FOTO

PAP Sponsorowane  |   Koszykówka  |   21 grudnia 2020 16:11
Udostępnij

Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) została Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy (również w odmianie 3×3).

Jest także partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021. Uroczystego podpisania umowy dokonali: Krzysztof Kowa – prezes KSC, Marek Dereziński – członek zarządu KSC, Radosław Piesiewicz – prezes PLK i PZKosz oraz Grzegorz Bachański – wiceprezes PLK i PZKosz.

„Aktywność fizyczna i racjonalne odżywianie są przez nas w tym roku szczególnie doceniane. My, swoim zaangażowaniem w tę niezwykle widowiskową dyscyplinę sportu, chcemy zachęcić nie tylko do wspólnego kibicowania naszym klubom i reprezentacjom, ale także przekonać do inicjowania nowych karier wśród młodych Polaków. Rok 2021 będzie obfitował w niezwykłe sportowe emocje, a coraz lepsze wyniki z ostatnich lat zapowiadają, że w najbliższych miesiącach koszykarskie parkiety przyciągną przed ekrany tłumy kibiców. Z dumą możemy powiedzieć, że to dla nas duża satysfakcja być sponsorem polskiej reprezentacji i Energa Basket Ligi” – ocenia Marek Dereziński, członek zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A. odpowiadający m.in. za obszar sponsoringu.

 

WARSZAWA 21.12.2020
PODOPISANIE UMOWY PZKOSZ I POLSKI CUKIER — POLISH BASKETBALL ASSOCIATION SIGNING CONTRACT WITH POLSKI CUKIER IN WARSAW
GRZEGORZ BACHANSKI MAREK DEREZINSKI KRZYSZTOF KOWA RADOSLAW PIESIEWICZ
FOT. PIOTR KUCZA/FOTOPYK

 

„Zbliżający się 2021 rok będzie pełen ważnych wydarzeń dla polskiej koszykówki. Reprezentacje mężczyzn, również ta w odmianie 3×3, powalczą o udział w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Jestem przekonany, że będzie to kolejny impuls do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w naszym kraju. Bardzo cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa zauważyła potencjał w tej dyscyplinie sportu i razem z nami będzie przeżywała ogromne sportowe emocje” – mówi Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

 

 

Krajowa Spółka Cukrowa podczas trwania umowy będzie promowała Grupę Kapitałową, w tym dwie marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. W 2021 roku logo Polskiego Cukru zobaczymy na spodenkach reprezentacji Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3×3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2020/2021.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie. W roku obrotowym 2018/2019 udział Krajowej Spółki Cukrowej S.A. w polskim rynku cukru wynosił ok. 40%. Odbiorcami produktów spółki sprzedawanych pod marką „Polski Cukier” są zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe.

W skład Grupy Kapitałowej Krajowej Spółki Cukrowej S.A. wchodzą oddziały: 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice), Terminal Cukrowy w Gdańsku, Zakład „Polskie Przetwory” we Włocławku oraz kilka produkcyjnych spółek zależnych, m.in.:

– Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „Młyny Stoisław” – jeden z największych na polskim rynku producentów mąk, kasz i płatków owsianych;

– Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego „Trzemeszno” – producent skrobi ziemniaczanej i białka paszowego;

– Fabryka Cukierków „Pszczółka” – producent karmelków twardych i nadziewanych oraz pralin.

Źródło informacji: Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Najnowsze realizacje wideo