polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Fakty z powiatu: Przegląd najważniejszych wydarzeń – FILM
Firma BiBP Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, specjalizująca się w produkcji opakowań typu bag in box, potrzebuje kolejnych 12 osób, które wraz ze swoją wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem dopełnią ZESPÓŁ BIBP.
BiBP Sp. z o.o. powstał w 2014r. w Andrychowie, zaczynając swą działalność na niespełna 500m2. Teraz po 8 latach bogatych w ciągłą rozbudowę, łączna powierzchnia firmy wynosi już 9000m2 (Polska i Hiszpania).
Od samego początku naszym celem było zarówno doskonalenie produktu jak i nieustanny rozwój. Dzięki temu BiBP stał się największym producentem opakowań bag in box w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasze produkty docierają do 30 krajów na 5 kontynentach.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i niedawnym przejęciem hiszpańskiej spółki Montibox poszukujemy specjalistów, którzy zasilą nasz zespół.
Nie zwlekaj i dołącz do nas
Czekamy właśnie na Ciebie
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI
Zakres obowiązków:
– kompleksowa obsługa reklamacji od klientów, ich analiza i wnioskowanie
– przygotowywanie raportów
– prowadzenie i optymalizacja bazy danych reklamacji i niezgodności
– opracowywanie procedur i instrukcji jakościowych
– optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości
Wymagania:
– wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych
– doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym
– doświadczenie w procesie reklamacyjnym i obsłudze Klienta
– gotowość do wyjazdów do Klientów w kraju i zagranicą
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
SPECJALISTA DS. INTEGROWANIA JAKOŚCI I PRODUKCJI
– integracja procesów jakości i produkcji pomiędzy filiami firmy
– optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości i Produkcji w różnych filiach firmy
– aktywny udział w opracowywaniu raportów i wskaźników produkcyjnych i jakościowych w różnych filiach firmy
– pomoc w obsłudze reklamacji od klientów, ich analiza, komunikowanie wniosków wewnątrz organizacji (w tym nadzór nad skutecznymi terminowymi działaniami) w zgodzie z oczekiwaniami firmy
– przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników satysfakcji i innych wskaźników jakościowych dla spółki
– gotowość do wyjazdów do innych siedzib zakładu
MŁODSZY SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU
– udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek
– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (pomoc w przygotowaniu koncepcji, badań rynku, zbieraniu i analizie danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)
– pomoc w prowadzeniu dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur
– pomoc w sporządzaniu i kontroli dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)
– wykształcenie wyższe
– prawo jazdy kat. B
SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU
– czynny udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek
– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (przygotowanie koncepcji, badania rynku, zbieranie i analiza danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)
– prowadzenie dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur
– sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)
MAGAZYNIER
– obsługa bieżąca magazynu
– przyjmowanie oraz rozładunek dostaw towarów
– przygotowanie i wydawanie towarów do wysyłki
– przygotowanie surowców do produkcji
– przyjmowanie na magazyn towarów po wykonanej produkcji
– posługiwanie się systemem identyfikacji towarów
– prowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej
– obsługa wózka widłowego
– utrzymywanie porządku na terenie magazynu
– praca w systemie 2-zmianowym
OPERATOR MASZYN
wynagrodzenie od 5180zł*
– obsługa i nadzór nad maszynami oraz linią montażową
– produkcja zgodnie z kartą technologiczną
– kontrola jakości wytworzonego produktu
– pakowanie zgodne z kartą wyrobu
– raportowanie produkcji w systemie komputerowym
– dbanie o porządek na stanowisku pracy
– diagnozowanie i usuwanie drobnych awarii
– praca w systemie 3-zmianowym
– doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego
PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU wynagrodzenie od 5600zł*
– zapewnienie bezpiecznego i sprawnego działania maszyn i urządzeń na działach produkcyjnych
– konserwacje i naprawy maszyn i urządzeń
– rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
– analiza przyczyn powstawania awarii i wdrażanie środków zaradczych
– aktualizacja dokumentacji procesowej i działowej
– praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, elektryki, hydrauliki, pneumatyki
– umiejętność czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznych
– gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
– doświadczenie zawodowe w dziale utrzymania ruchu
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
– tworzenie i realizacja strategii marketingowej w firmie zgodnie z budżetem
– współtworzenie budżetu marketingowego
– budowanie brandów należących do spółki zgodnie z polityką Zarządu
– planowanie i realizowanie kampanii marketingowych B2B
– współtworzenie strategii SEO i SEM
– współtworzenie content marketingu (newslettery, posty, artykuły)
– pomoc w realizacji zadań związanych z wewnętrznym i zewnętrznym PR
– kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym – kampanie HR
– przygotowanie i nadzór nad kampaniami Google Ads
– nadzór nad Google Analytics
– wysoka kreatywność i własna inicjatywa
– umiejętność tworzenia treści, atrakcyjnych merytorycznie i angażujących grupę docelową
– znajomość narzędzi i technik marketingowych
– dobra znajomość Google Analytics
– znajomość WordPress
– znajomość MS Office w stopniu dobrym
– znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
– doświadczenie w podobnej branży oraz znajomość programów graficznych (typu Canva, PhotoShop) będzie dodatkowym atutem
ZASTĘPCA KOORDYNATORA DS. INWESTYCJI W HISZPANII
– prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych zdań związanych z projektem
– administrowanie dokumentacją projektu
– kompletowanie dokumentacji projektowej i sporządzanie notatek służbowych
– prowadzenie korespondencji
– organizacja wyjazdów służbowych
– organizacja spotkań projektowych, przygotowywanie agend oraz sporządzanie raportów z przeprowadzonych spotkań
– praca na systemie ERP użytkowanym w firmie (przygotowywanie dokumentów związanych z kooperacją oddziałów polskiego i hiszpańskiego, prowadzenie magazynu konsygnacyjnego)
– znajomość oprogramowania MS Office
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
– gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Hiszpania)
– dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP
SPECJALISTA DS. HR
– administrowanie sprawami pracowniczymi
– wsparcie w procesie rekrutacji: umawianie spotkań, selekcja CV, uczestnictwo w rozmowach
– realizowanie procesu wdrażania nowego pracownika do firmy(wyposażenie stanowiska pracy, współpraca z działem IT, Vendo
– aktualizacja oraz nadzór na polityką Rodo
– nadzór nad RCP pracowników (wydawanie kart, nadawanie odbieranie uprawnień )
– opieka nad istniejącymi i wdrażanie nowych rozwiązań dedykowanych pracownikom
– udział w nowych projektach mających na celu zwiększanie atrakcyjności Pracodawcy na rynku pracy
– aktualizację i tworzenie procedur oraz regulaminów z obszaru personalnego
– weryfikację i sprawdzanie dokumentów
– organizacja i koordynacja szkoleń
– minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
– wykształcenie średnie lub wyższe
– znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
– kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
– nadzór i koordynacja nad budżetem firmy
– kontrolowanie wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z założonymi celami
– nadzór nad dokumentacją finansową firmy i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami
– nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów
– nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji
– składanie rocznych sprawozdań do GUS związanych z działalnością finansową firmy
– organizowanie i udział w spotkaniach z bankami, instytucjami podatkowymi, jednostkami finansowymi oraz sporządzanie notatek ze spotkań i wysyłanie podsumowań do przełożonych, podziękowań do uczestników spotkania itp.
– optymalizowanie polityki podatkowej
– optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego
– ocena projektów inwestycyjnych pod względem finansowym
– odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych
– przygotowywanie, nadzór i uaktualnianie pliku cash flow (optymalizacja)
– kontakty i współpraca z audytorem, bankami, inwestorami oraz organami podatkowymi (odpowiedzialność za zawieranie umów kredytowych, leasingowych, pożyczek i innych źródeł finansowania oraz kompletowanie, przygotowywanie dokumentów które są niezbędne do ich otrzymania )
– przygotowywanie wszystkich dokumentów finansowych do dotacji, dofinansowań, SSE
– doświadczenie w obszarze finansowo – księgowym
– umiejętności analityczne
– wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu finansów)
SPECJALISTA DS. DOTACJI I DOFINANSOWAŃ
– analiza i ocena innowacyjnych pomysłów/projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia z funduszy UE
– przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej
– monitoring informacji o planowanych naborach wniosków m.in. przez PARP, ARiMR, w ramach RPO itp.
– bieżące doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, publicznych, dofinansowań do szkoleń pracowników
– bezpośredni kontakt z wykonawcami na każdym etapie prac nad dokumentacją
– przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą wniosków tj. zapytanie ofertowe, umowa z wykonawcą, nadzór nad terminami płatności, nadzór nad terminami odbiorów etapu, przygotowanie dokumentów do każdego etapu wniosku o płatność
– obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie
– monitoring poprawności wydatkowanych środków, zgodnie z wnioskiem i umową na dofinansowanie zadania
– monitoring budżetów i harmonogramów oraz reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian
– obsługa administracyjna w zakresie przepływu dokumentów
– prowadzenie dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem zadań
– bieżący kontakt z partnerami, zleceniobiorcami oraz instytucjami finansującymi
– doświadczenie na podobnym stanowisku
BENEFITY
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
bibp.pl/oferty-pracy