polecamy
Oświęcimskie Wieści z ratusza – FILM
Obsługa klientów w tej placówce jest już dostępna w pełnym zakresie tj. w sprawach płatników składek i ubezpieczonych, w sprawach zasiłkowych oraz emerytalno-rentowych.
„Do dyspozycji nadal jednak pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma, bez kontaktu z pracownikiem ZUS” – tłumaczy Anna Szaniawska, regionalna rzecznik prasowy ZUS województwa małopolskiego.
ZUS zachęca do załatwiania spraw przez internet, bez wychodzenia z domu. Wystarczy zarezerwować e-wizytę. Jest to wideorozmowa z pracownikiem ZUS. Więcej o e-wizytach w ZUS.
„Zachęcamy naszych klientów do kontaktu z ZUS za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE). Profil na PUE pozwala załatwić wiele spraw” – mówi Anna Szaniawska.
Poza aktywowaniem bonu turystycznego, można również składać wnioski i generować dokumenty z danymi ze swojego konta, m.in. zaświadczenie o niezaleganiu. A wszystko to bez konieczności wizyty w placówce.