Bezpieczne, wygodne rozwiązania finansowe

Materiał sponsorowany  |   Fakty  |   30 kwietnia 2020 06:00

Szanowni Państwo, wszyscy wiemy, że nie ma nic cenniejszego niż zdrowie.  W związku z zagrożeniem epidemicznym dostosowujemy charakter pracy w placówkach Kasy Stefczyka do panującej sytuacji, ponieważ dbanie o zdrowie jest ważne zarówno dla Państwa, jak i dla nas. 

Placówki Kasy Stefczyka są dla Państwa otwarte w tych trudnych dniach, a pracownicy w oddziałach służą wszelką pomocą, przy zachowaniu wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa. Jednak w trosce o Państwa zdrowie gorąco zachęcamy do kontaktu za pomocą telefonu, serwisu internetowego oraz nowej aplikacji mobilnej. 

„Poszerzamy także możliwości, by setki tysięcy naszych Klientów mogły korzystać z naszych usług bezpiecznie, wygodnie i szybko” – informują doradcy z Kasy Stefczyka.

W związku z powyższym Kasa Stefczyka wprowadziła szereg rozwiązań i udogodnień dla Państwa bezpieczeństwa i wygody, dzięki którym wiele spraw związanych z Państwa finansami można załatwić bez wychodzenia z domu. Wystarczy zadzwonić pod numer naszej infolinii: 801 600 100 (koszt wg taryfy operatora), a konsultant krok po kroku przeprowadzi Państwa przez poszczególne etapy.

Co można załatwić w ten sposób?

1. Założyć usługę bankowości elektronicznej do swojego rachunku płatniczego, by obsługa była jeszcze prostsza.
2. Zamówić kartę płatniczą, by korzystać z wygody i bezpieczeństwa płatności bezgotówkowych.
3. Założyć lokatę, by odkładać pieniądze na przyszłość swoją i bliskich. Można zrobić to też przez usługę bankowości elektronicznej.
4. Złożyć telefonicznie wniosek pożyczkowy oraz zdalnie podpisać umowę pożyczkową, która zostanie przesłana na Państwa adres mailowy.

Złożyć wniosek pożyczkowy mogą Państwo również, dzwoniąc do placówki

Polecamy Państwa uwadze pożyczki, które mamy w naszej kompleksowej ofercie. Dostosowane są one do różnych potrzeb. Mogą być przeznaczone na dowolny cel – bieżące wydatki czy realizację planów i marzeń. Zdalnie, bez wychodzenia z domu mogą Państwo otrzymać pożyczkę nawet do kwoty 50 000 zł.

Decyzja kredytowa zależy od indywidualnej oceny zdolności kredytowej.

„Obecna sytuacja to dla nas wszystkich duże wyzwanie, dlatego prosimy Państwa o troskę i dbanie o siebie i Waszych bliskich” – dodają doradcy.

Najbliższe placówki:

Oświęcim, u. Rynek Główny 18, tel. 33 844 54 53 czynny w godzinach otwarcia placówki 9:00 – 16:00
Kęty, ul. Rynek 11, tel. 33 845 07 57 czynny w godzinach otwarcia placówki 9:00 – 16:00
Wadowice, ul. Zatorska 4, tel. 33 443 38 09 czynny w godzinach otwarcia placówki 9:00 – 16:00 

 

 

Komentarze

Zostaw komentarz


Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.

Więcej informacji w regulaminie komentarzy.

Kalendarium
Reklama
. . . . . . . . . . . . . . . .


Polecamy na FB
Facebook Pagelike Widget


Archiwa