Co kryje się za tajemniczym skrótem SEO?

0 Materiał sponsorowany  |   Styl życia  |   10 stycznia 2019

Tworząc stronę internetową firmy, nie robimy tego bez powodu. Zależy nam, by była jednym ze źródeł przyciągania klientów, zwiększyła naszą rozpoznawalność na rynku, a najlepiej, pojawiała się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania. 

Niestety, w czasach, gdy strony i blogi bardzo łatwo możemy założyć sami, a Internet jest ich pełen, promowanie własnej strony jest czasochłonne, choć na szczęście nie takie trudne.

Jednak jak w każdej branży, również i tutaj potrafią nas zaatakować nieznane zwroty i słowa, które wyglądają strasznie i mało przyjaźnie. I na dzień dobry potrafią zniechęcić i powstrzymać przed jakimikolwiek działaniami. Jednym z nich jest tajemnicze SEO.

Pod tym określeniem w rzeczywistości nie kryje się nic przerażającego. Search Engine Optimization oznacza nic innego jak optymalizację strony internetowej pod wyszukiwarkę Google. Ważne jest, by pamiętać, że podczas pracy nad SEO wszystko zależy od tego, do jakiego użytkownika chcemy dotrzeć. Dobrze jest sprawdzić, pod jakimi hasłami pozycjonuje się konkurencja oraz, co wpisują użytkownicy w wyszukiwarkę Google, szukając takich firm, jak nasza. Niejednokrotnie, to co nam wydaje się oczywiste, dla zwykłego użytkownika nie jest i wyszukuje naszych usług pod zupełnie innymi, nie raz zaskakującymi, hasłami.

Co daje nam dobrze prowadzone SEO?

Przede wszystkim, powala na wzrost sprzedaży, przed dotarcie do nowych potencjalnych klientów – i co najważniejsze – po dobrej optymalizacji, dotarcie do nich odbywa się poza naszym bezpośrednim udziałem. Można powiedzieć, że klienci sami przychodzą. Zwiększenie rozpoznawalności marki, a co za tym idzie, wzrost zaufania, polecanie marki dalej, a w najlepszym przypadku, od razu wyszukiwanie nasze firmy. I na koniec – zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Działania SEO, według oms.slupsk.pl/adwords, uzupełniać mogą także kampanie adwords. Pomimo że nie wpływają one bezpośrednio na pozycję w wyszukiwarce Google, kampania reklamowa dzięki odpowiedniej optymalizacji pod słowa kluczowe pozwala nam wyświetlać się na pierwszej stronie, wśród topowych marek konkurencji. A ponieważ reklamy adwords nie różnią się wizualnie praktycznie w ogóle od zwykłych wyników wyszukiwania, często użytkownicy nie zwracają uwagi, czy klikają zwykły link, czy reklamę. Dzięki temu zabiegowi, mamy możliwość zwrócenia na siebie uwagi, zapadnięcia w pamięć oraz szanse, na rywalizację z największymi gigantami z branży.

Podobnie według oms.slupsk.pl/media-spolecznosciowe działa reklama w mediach społecznościowych, którą możemy promować w miejscach, gdzie nasi potencjalni klienci spędzają najwięcej czasu wolnego. Bo jak mówi powiedzenie XXI wieku: nie ma cię na Facebooku? Nie istniejesz!

Komentarze

Zostaw komentarz


Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.

Więcej informacji w regulaminie komentarzy.

Kalendarium
. . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Archiwa