Oświadczenie Energylandii po śmierci pracownika

Jola Wodniak  |   Fakty  |   17 sierpnia 2018 09:43
Udostępnij

Portal Fakty Oświęcim otrzymał od rzecznika Parku Rozrywki Energylandia oświadczenie po śmierci pracownika w czwartkowy wieczór. Publikujemy go jak zawsze w całości.

O wypadku pisaliśmy w artykule Zginął pracownik parku rozrywki w Zatorze

Oświadczenie Energylandii:

„W związku z nieszczęśliwym wypadkiem, na skutek którego poniósł śmierć nasz wieloletni współpracownik, kolega i człowiek o wielkim sercu, z wielką przykrością i łzami w oczach, przyjęliśmy informację o tym zdarzeniu.

Wczoraj około godziny 20.30 doszło do zdarzenia z udziałem naszego pracownika – uprawnionego serwisanta, który najprawdopodobniej chcąc pomóc któremuś z naszych Klientów wszedł po telefon komórkowy, który wypadł podczas przejazdu kolejki. Chcemy w tym miejscupodkreślić, że na urządzeniu przy którym doszło do wypadku obowiązuje absolutny zakaz korzystania i posiadania przy sobie telefonów komórkowych, jak i innych przedmiotów, które mogą wypaśćpodczas jazdy. Z tego właśnie względu Klienci mają możliwość schowania swoich rzeczy osobistych wbezpiecznych schowkach, które przygotowaliśmy wraz z pierwszy uruchomieniem urządzenia.

Zakaz ten przedstawiony jest w sposób czytelny (również wizualny) przy wejściu dourządzenia.

Park Rozrywki współpracuje z organami mającymi wyjaśnić przyczyny tego incydentu. Jednocześnie oświadczamy, że bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników jest dla nasnajważniejsze i potwierdzamy, że nie było żadnego zagrożenia dla osób korzystających z urządzenia, jak również urządzenie jest w 100 % bezpieczne w dalszym ciągu.

Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby odpowiednio uhonorować naszego kolegę i pomóc rodzinie w tej ciężkiej sytuacji.”